Pebrots Escalivats

Aquest és un bloc en el qual es comentarà l'actualitat del meu voltant, del meu municipi: Corçà, de la meva provincia: Girona, del vostre país: Catalunya.


Deixa un comentari

Marvel Zombies vs El ejército de la tinieblas

Quan ets una persona tan gandula com jo, has de saber  que tens un món de possibilitats dins del món dels hobbies. Des de veure pel.lícules menjant una pizza al sofà fins a fer cursos d’integritat personal.

Jo prefereixo aquells que comportin viure en un món de ficció. Sobretot viure en la superficció; submergint-me en pàgines en color i en pàgines blanc i negre. En aquest cas, en una historieta de Marvel, on els superherois més o menys coneguts són carn podrida, és a dir, zombies. Personatges que comparteixen protagonisme amb l’Ash creat per Sam Raimi i companyia;  el principal de la saga Evil Dead. En una col·lecció anomenada Marvel Zombies vs. El Ejército de las Tinieblas, en la qual Spiderman i Ash són els herois i la resta són els enemics a combatre.

La il·lustració en sí sembla un càntic a les dones, a les seves corbes, perquè són les úniques que conserven el seu cos al llarg de la col·lecció. D’altra banda, hi ha una mica de micromasclisme en el comportament d’Ash Williams i en les  mides exagerades dels seus cossos. Res de nou en el món del cómic de superherois.

Us deixo la versió en carn i ós d’aquesta historieta tant bizarra. Molta acció i amb l’humor de Sam Raimi.